تلنگری نو در آموزش ایران

مشاور کنکور ریاضی

یادوین پلتفرم مشاوره تحصیلی و کنکور تمام شاخه ها

در سال‌های اخیر رشته ریاضی به دلایل مختلف، داوطلبان کمتری نسبت به دیگر رشته‌های تجربی، انسانی و حتی زبان دارد. این خبر می‌تواند برای علاقه‌مندان رشته‌های فنی و مهندسی خبر خوبی باشد؛ زیرا شانس قبولی در دانشگاه‌های خوب در این رشته به شدت افزایش پیدا کرده است. با این حال هنوز رقابت برای گرفتن نتیجه بهتر و حضور در دانشگاه‌های برتر مانند دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌های برتر ایران پابرجاست.

شرایط تحصیل در رشته‌های فنی و مهندسی اصلا سخت نیست و داوطلبان به راحتی می‌توانند بدون کنکور هم در این رشته‌ها وارد دانشگاه شوند؛ اما تفاوت بر سر رتبه علمی دانشگاه است. دانشجویان مهندسی تا زمانی که پذیرفته آزمون نظام مهندسی نشوند، اجازه فعالیت رسمی ندارند. قبولی در این آزمون نیازمند دانش پایه علمی است که مسلما حضور در دانشگاه‌های سراسری و روزانه می‌تواند این دانش را کاملا در اختیار شما بگذارد و فرصت شبکه‌سازی و ارتباط در این دانشگاه‌ها، موقعیت‌های مناسب شغلی و موفقیت در آن را برایتان به ارمغان بیاورد.

چرا کمک گرفتن از مشاور کنکور ریاضی اهمیت دارد؟

حتما می‌دانید که قبولی در آزمون سراسری تنها به مطالعه در سال دوازدهم بستگی ندارد و باید برای آن به درستی برنامه‌ریزی کنید. بسیاری از داوطلبان رشته ریاضی توانایی پشت کنکور ماندن را ندارند چرا که با رتبه‌های بالا 10 هزار هم در دانشگاه‌های آزاد قبول می‌شوند؛ بنابراین ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه رتبه برترهای ریاضی نتیجه خوبی کسب می‌کنند؟ استراتژی خوب و برنامه‌ریزی مناسب در هر زمان و در هر رشته‌ای که باشید می‌تواند به شما در کسب نتیجه‌ای شگفت‌آور کمک کند.

برای قبولی در این درس نیاز به تفریح نکردن و در خانه ماندن ندارید؛ با داشتن مشاور کنکور ریاضی می‌توانید نتیجه خارق‌العاده‌ای کسب کنید. داشتن یک همراه و مشاور حرفه‌ای مانند رفیقی است که در روزهای سخت به کمکتان می‌آید. شما برای موفقیت تحصیلی نیاز به استمرار و تلاش در زمان باقی‌مانده‌تان تا کنکور دارید. مشاور کنکور ریاضی می‌تواند به شما کمک کند شور و اشتیاق خود را در این مسیر پر از فراز و نشیب از دست ندهید.

با این که حجم مطالب رشته ریاضی نسبت به رشته انسانی و تجربی کمتر است، اما مطالب مفهومی و مسائل حل‌کردنی بیشتری دارد. پس اگر مدیریت زمان درستی نداشته باشید ممکن است در زمان‌بندی با مشکل مواجه شوید و بخش زیادی از مطالب را به دلیل کمبود وقت نتوانید بخوانید. اگر از سال دهم یا یازدهم با یک مشاور کنکور ریاضی همراه شوید، می‌توانید با کمک مشاوره کنکور در طول سال بخش زیادی از درس‌ها را مطالعه کنید و با خیال راحت برای کنکور رشته ریاضی آماده شوید. در بخش بعد نکته‌های مهم مطالعه ریاضی همراه با مشاور رو برایتان نوشته‌ایم.

برای یادگیری و دریافت نکات بیشتر، یافتن بهترین روش خواندن درس ریاضی کنکور و دیگر درس‌های تخصصی این رشته و امکانات جذاب دیگر می‌توانید اپلیکیشن یادوین را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید و از تجربه فوق‌العاده مشاوران کنکور و رتبه‌ برتری‌های سال قبل نهایت استفاده را ببرید.

 

برای دانلود اپلیکیشن یادوین کلیک کنید.

اگر از مشاور کنکور ریاضی کمک می‌گیرید، به این نکته‌ها توجه کنید!

1.تعادل در برنامه‌ریزی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت و رسیدن به رتبه برتر در کنکور رشته ریاضی داشتن برنامه‌ریزی بلندمدت و کوتاه‌مدت است. بسیاری اوقات دانش‌آموزان بخش زیادی از زمان خود را صرف مطالعه در که به آن علاقه دارند می‌کنند یا حتی مطالعه درسی که به آن علاقه ندارند را کاملا رها می‌کنند. برنامه‌ریزی به شما این امکان را می‌دهد که در برنامه هفتگی و ماهانه خود تعادل ایجاد کنید. داشتن یک مشاور خوب می‌تواند این تعادل در مطالعه شما به وجود آورد.

2.در نظر گرفتن جزئیات در برنامه‌های درسی مشاور کنکور ریاضی

تصور کنید به سراغ جدول برنامه‌های امروز خود می‌روید و می‌بینید که مقابل تاریخ امروز فقط نوشته شده: «هندسه». این شرایط به احتمال زیاد باعث می‌شود کمی گیج شوید و ندانید باید به چه میزان مطالعه کنید، چه سبکی بخوانید یا حتی چه موضوعی را بخوانید. اگر جزئیات در برنامه‌ریزی رعایت نشود مسلما بخش بزرگی از کارایی آن از بین می‌رود.

3.برنامه‌‌ای مخصوص شما

شرایط زندگی تک تک افراد روی کرد زمین با هم متفاوت است. درباره دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور هم ماجرا همین است. زندگی شما با تک تک هم‌کلاسی‌هایتان و تمام داوطلبان دیگر کنکور متفاوت است و به هیچ عنوان نمی‌توان زندگی دو داوطلب کنکوری را باهم مقایسه کرد، زیرا ما انسان‌ها از هر نظر با هم متفاوت هستیم.

برای برنامه‌ریزی مطالعه کنکور ریاضی بهتر است برنامه هر شخص به طور خاص و با توجخ به شرایط زندگی او تعیین شود. بسیاری از موسسات آموزشی برنامه‌هایی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند که از قبل تهیه شده. چنین برنامه‌هایی به احتمال زیاد تنها سبب اتلاف زمانتان در سال کنکور می‌شود.

4.برنامه‌ریزی دقیق بر اساس هدف

مطمئنا خودتان خوب می‌دانید که برنامه‌ریزی برای قبولی در دانشگاه امیرکبیر با قبولی در دانشگاه علم و فرهنگ کاملا متفاوت است؛ رتبه مورد نیاز و شرایط مطالعه برای قبولی در هر دانشگاه با دیگری فرق دارد. مشاور کنکور ریاضی به خوبی از شرایط قبولی دانشگاه‌های مختلف آگاه است و بسته به نوع هدف شما برایتان برنامه‌ریزی می‌کند.

5.هر هفته برنامه‌ را جدید بگیرید.

برنامه‌ریزی سالانه اگر با جزئیات کامل تهیه شود، پر از خطر و ایراد است؛ چرا که در طول زمان شروع مطالعه برای کنکور تا روز آزمون سراسری کنکور ممکن است هزاران اتفاق برای شما بیفتد و شرایطتان تغییر کند. بهتر است یک برنامه سالانه یا چندماهه کلی تهیه شود که در آن فقط به اهداف مطالعاتی کلی اشاره شده و هر چند ماه یک‌بار هم به‌روزرسانی شود.

در کنار این برنامه بلندمدت، جزئیات مطالعات خود را در برنامه‌های هفتگی یا هر دو هفته یک‌بار ثبت کنید. با این کار در صورت پیش آمدن اتفاقات مختلف می‌توانید ضعف‌های خود را خیلی زود جبران کنید. مشاور کنکور ریاضی با تجربه و متخصص برنامه‌ای به شما ارائه می‌دهد که کاملا در راستای رسیدن شما به اهدافتان باشد.

تاثیر مشاور کنکور در مطالعه ریاضی

معیارهای انتخاب مشاور کنکور ریاضی

  • مهم‌ترین فاکتور رفتاری یک مشاور کنکور ریاضی خوب، دلسوز بودن اوست. مشاور باید مانند رفیق و یک دوست صمیمی همراه دانش‌آموز باشد، برای او وقت بگذارد و هرگونه سوال یا مشکلی که برای دانش‌آموز پیش آمد، با صبر و حوصله برای او توضیح دهد. متاسفانه خیلی اوقات می‌بینیم که مشاور در برنامه زمان‌‎های مشاوره، یک یا دو روز تاخیر دارد و دانش‌آموزی که بدون برنامه مانده، تمام افکارش به هم می‌خورد و استرس تمام وجودش را فرا می‌گیرد.
  • یک مشاور کنکور ریاضی فوق‌العاده باید درباره تمام موضوعات مربوط به کنکور ریاضی، درس‌ها و ضریب‌هایشان، شرایط قبولی در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف، شرایط و قوانین جدید و… اطلاعات جامع و کامل داشته باشد.
  • مشاور باید به دروس کنکور و کتاب‌های تستی موجود در بازار تسلط کامل داشته باشد، در غیر این صورت نمی‌تواند به دانش‌آموز بگوید کدام انتشارات در هر درس کتاب تست بهتری دارد، کدام کتاب تست برای آن دانش‌آموز بهتر است، چه نوع تستی را تمرین کند و کدام کتاب را برای جمع‌بندی در ماه‌های آخر استفاده کند.
  • مشاور کنکور باید به تغییرات کنکور و تمامی اطلاعیه‌های سازمان سنجش آگاه باشد و همیشه خود را به‌روز نگه دارد.

معیارهای بسیار زیادی برای یک مشاور خوب وجود دارد مثل طرز برخورد مناسب مشاور، داشتن اطلاعات آموزشی و روانشناسی، دادن انگیزه به داوطلبان در روزهای سخت و…

مشاور کنکور ریاضی چگونه به داوطلب رشته ریاضی کمک می‌کند؟

هر دانش‌آموز با توجه به شرایط زندگی و ویژگی‌های شخصیتی و فردی، شیوه درس خواندن و برنامه‌ریزی مخصوص به خود را دارد. اولین قدم برای رسیدن به بهترین بازدهی در جلسات مشاوره کنکور ریاضی این است که مشاور با شما آشنا شود و شخصیت، شرایط و ترجیحات شما را خوب بشناسد.

در قدم بعدی هدف تعیین می‌شود. تعیین کردن هدف اصول خاص خوص را دارد پس بهتر است حتما از یک مشاور مناسب کمک بگیرید. وقتی هدف تعیین می‌شود، داوطلب برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی و تلاش می‌کند.

بسیاری اوقات بعد از مدتی احساس خستگی و بی‌انگیزگی در دانش‌آموزان به وجود می‌آید. در این مواقع، مشاور باید در کنار شما باشد و به حفظ انگیزه و روحیه‌تان کمک کند. در مرحله آخر هم، مشاور بر اساس اطلاعاتی که پیش‌تر کسب کرد، برنامه‌ای برای شما می‌نویسد.

سال کنکور مسیری طولانی و پر فراز و نشیب دارد و پیمودن آن به تنهایی اصلا فکر خوبی نیست. انرژی‌های منفی اطرافیان، استرس‌های شدید مدرسه و امتحانات نهایی و هزاران اتفاق که می‌تواند ما را از هدفمان دور کند، همگی نیاز به مدیریت دارند. نیاز است فردی باتجربه و آگاه، مانند رفیق در این روزهای سخت کنار ما باشد و مسیر تاریک مطالعه کنکور را برای ما روشن کند. مشاور کنکور ریاضی همان فردی است که می‌تواند سبب آرامش روانی ما شود و مدیریت این مسیر را برعهده بگیرد.

مشاورهای تلفنی یادوین با سابقه طولانی در کمک به رتبه‌های برتر کنکور می‌توانند هدایت‌گر شما در مسیر رسیدن به اهداف تحصیلی و امکان حضور در دانشگاه‌های برتر ایران باشند. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با قرار دادن شماره خود تغییر بزرگی در رشد و پیشرفت تحصیلی‌تان به وجود آورید.

مشاوره تحصیلی و کنکور در یادوین