تلنگری نو در آموزش ایران

مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی

یادوین پلتفرم مشاوره تحصیلی و کنکور تمام شاخه ها

پایه یازدهم از اساسی‌ترین سال‌های تحصیلی محسوب می‌‌شود که تأثیر بسیار زیادی روی موفقیت شما در کنکور دارد. با کمک خدمات مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی می‌توانید مانند رتبه‌های برتر خیلی سریع به هدف خود دست پیدا کنید. رشته تجربی همواره از پیچیده‌ترین رشته‌‌های موجود برای برنامه‌ریزی کنکور است. این رشته شامل مباحث بسیار زیادی است و به همین دلیل، طیف عظیمی از دانش‌آموزان نمی‌توانند برنامه مطالعاتی خود را به شکل صحیح تنظیم کنند. طبیعتاً همین امر یکی از عوامل عدم موفقیت آن‌ها محسوب می‌شود.

این در حالی است که انجام چنین اموری با گرفتن مشاوره تحصیلی به راحتی امکان‌پذیر است. حتی اگر در رشته‌های دیگری همچون ریاضی، انسانی و … تحصیل می‌کنید، نیز نباید از دریافت چنین مشاوره‌هایی غافل شوید. در ادامه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

نکته مهمی که در زمینه مشاوره تحصیلی یازدهم انسانی باید بدانید این است که باید به افراد مجرب مراجعه کنید و شرایط خود را در نظر بگیرید. برنامه ای که برای دوست شما ساخته شده است نمی تواند نیازهای شما را برآورده کند. در نظر گرفتن تفاوت های فردی یا شرایط محیطی بسیار مهم است. پس با کمک اپلیکیشن یادوین برنامه خودتون رو بگیرید و با اون پیشرفت کنید.

چرا باید به مشاوره پایه یازدهم اهمیت داد؟

بسیاری از دانش‌آموزان همواره از دلیل ضروری بودن مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی می‌پرسند. متأسفانه اکثر آن‌ها از اهمیت پایه یازدهم آگاهی ندارند و در طول این پایه همواره به فکر آزمون‌های مربوط به پایان سال خود هستند. اگرچه این آزمون‌ها که به شکل تشریحی برگزار می‌شوند، از اهمیت بالایی برخوردار هستند،‌ اما ممکن است منجر به عدم تمرکز شما روی مبحث کنکور شوند.

در زمان شروع پایه یازدهم تنها دو سال با کنکور فاصله دارید. این به آن معنا است که برای ثانیه به ثانیه این پایه باید برنامه‌ریزی داشته باشید. در واقع، اگر قصد دارید به فهرست برنده‌ها راه یابید،‌ چاره‌ای به جز استفاده از یک برنامه منسجم تحصیلی که کلیه مباحث دوره تجربی را پوشش دهد، وجود ندارد. این همان موضوعی است که چه دانش‌آموزان برتر و چه دانش‌آموزان سطح پایین حتماً باید به آن توجه داشته باشند. در ادامه به چند دلیل اصلی در مورد این موضوع که چرا باید مشاوره در سال یازدهم را جدی بگیریم،‌ می‌پردازیم.

کاهش حجم بار مطالعه

یکی از مهم‌‌ترین مواردی که با استفاده از مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی به دست می‌آید، تنظیم نحوه مطالعه بخش‌های مختلف است، به گونه‌ای که بتوانید حتی با ساعات پایین مطالعه نیز به موفقیت مورد نظر خود دست یابید. بعضی از دانش‌آموزان سال دوازدهم را تنها سالی می‌دانند که باید در طول آن برای مطالعه دروس کنکوری فعالیت کنند. این تصور یک تصور کاملاً نادرست به شمار می‌آيد؛ زیرا حتی با مطالعه دوازده ساعت در روز نیز بسیاری از مباحث پوشش داده نمی‌شوند.

حال تصور کنید که با کمک یک مشاور تحصیلی مجرب از همان سال یازدهم تار و پود برنامه تحصیلی خود را مشخص کرده‌اید و از ابتدای ورود به این سال، قدم‌های خوبی را جهت مطالعه منابع کنکوری برداشته‌اید. قطعاً برگ برنده شما در زمان برگزاری کنکور همین مورد است.

در کنکور تجربی از هشت درس مختلف در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم سؤالاتی مطرح می‌‌شوند. این هشت درس به ازای هر پایه هستند و در واقع، شما باید بیست و چهار کتاب مختلف را مطالعه کنید. طبیعتاً این حجم از مطالعه آن هم در سال دوازدهم امکان‌پذیر نیست.

دلیل این امر به ساعات زیاد حضور شما در دبیرستان بر می‌گردد. برای حل این مشکل باید به سراغ استفاده از مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی بروید. با انجام چند جلسه مشاوره و به دست آوردن یک برنامه‌ مطالعاتی مناسب،‌ کار شما از همیشه آسان‌تر می‌شود و دیگر نیازی به مطالعه شبانه‌روزی در پایه دوازدهم وجود ندارد.

مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی

جبران اشتباهات

اگر بدون استفاده از مشاوره تحصیلی یازدهم تجربی وارد سال دوازدهم بشوید، مجبور می‌شوید حتی کمبود مطالعه خود در سال‌های یازدهم و دهم را نیز در سال تحصیلی دوازدهم جبران کنید. به طبع، بخش عظیمی از دانش‌آموزان نمی‌توانند در این زمینه به موفقیت دست‌ یابند؛ زیرا نمی‌توان چنین اشتباهی را در طول یک سال به طور کامل جبران کرد.

این در حالی است که دانش‌آموزان آينده‌نگر با انتخاب مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی و استفاده از کلیه اطلاعاتی که توسط مشاور به آن‌ها ارائه می‌شود، می‌توانند به راحتی از سال یازدهم خود نهایت استفاده را ببرند. با کمک مشاوران مجرب می‌توانید علاوه بر دروس اصلی سال یازدهم، دروس مربوط به سال دهم را نیز به خوبی مطالعه کنید و به این ترتیب، از رقبای خود جلو بیفتید.

استفاده از مشاوره تحصیلی حتی منجر به موفقیت بهتر شما در آزمون‌های تشریحی سال یازدهم نیز می‌شود. به طبع، وقتی که برنامه‌ریزی منظمی در طول سال داشته باشید و از امکانات مختلفی همچون تجزیه و تحلیل پیشرفت تحصیلی خود توسط مشاور بهره ببرید، به خودی خود شانس موفقیتتان در امتحانات افزایش می‌یابد. این همان موردی است که اکثر دانش‌آموزان به آن توجه نمی‌کنند، اما رتبه‌های برتر از آن غافل نیستند.

دستیابی به رتبه مورد نظر با تلاش در سال اول

استفاده از خدمات مربوط به مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی منجر به آن می‌شود که بتوانید در همان سال اول کنکور به رتبه مورد نظر خود دست یابید. بسیاری از دانش‌آموزان در سال‌های اخیر به سراغ استراتژی خطرناکی رفته‌اند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا در سال‌ اول کنکور تنها یک رتبه متوسط بیاورند و سپس با یک سال پشت کنکور ماندن و با مطالعه دوباره کلیه دروس به هدف نهایی خود برسند.

تنها تصور کنید که حتی در سال دوم نیز به رتبه مورد نظر خود نرسید و نتوانید در کنکور موفق شوید. در واقع، این دانش‌آموزان به جای تمرکز بر سال یازدهم خود، همه موفقیت خود را در گرو سال دوازدهم می‌بینند. این برنامه‌ریزی از لحاظ مختلفی نادرست است و جای تعجبی ندارد که چنین دانش‌آموزانی حتی پس از پشت کنکور ماندن همچنان به هدف خود نمی‌رسند.

با کمک یک مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی قوی می‌توانید در همان اولین کنکور خود به رتبه مورد نظرتان دست پیدا ‌‌کنید و دیگر استرس مربوط به پشت کنکور ماندن را نداشته باشید. از یاد نبرید که پشت کنکور ماندن موجب ایجاد دوران استرس‌زایی می‌شود که هر کسی نمی‌تواند از پس آن بر بیاید. شایان ذکر است که این امر تنها مختص به دانش‌آموزان دوره تجربی نیست. شما می‌‌توانید از مشاوره تحصیلی انسانی یا موارد دیگری همچون مشاوره تحصیلی ریاضی نیز بهره‌مند شوید.

کاهش میزان اضطراب

با داشتن یک برنامه مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی از بابت دریافت برنامه‌ مطالعاتی مناسب، تست‌های مداوم و تجزیه و تحلیل کاملاً دقیق نتایج خود مطمئن خواهید بود. مجموع این امور موجب کاهش میزان استرس و اضطراب شما چه در سال یازدهم و چه در سال دوازدهم می‌شود.

تجربه نشان داده است که بخش عظیمی از استرس دانش‌آموزان تنها به دلیل عدم داشتن یک برنامه مطالعاتی دقیق رخ می‌دهد. وقتی ندانید در ساعات بعدی روز خود باید دقیقاً چه مواردی را مطالعه کنید،‌ طبیعتاً از لحاظ روحی تحت فشار قرار می‌گیرید و نتیجه این مباحث ایجاد استرس در شما است.

حال تصور کنید که برای هفته به هفته، ساعت به ساعت و حتی دقیقه به دقیقه سال یازدهم شما برنامه‌ریزی خاصی انجام گرفته باشد. قاعدتاً در این شرایط خیلی راحت می‌‌توانید هفته‌های تحصیلی خود را بدون استرس و اضطراب ناشی از مطالعه ناکافی پشت سر بگذارید.

تفاوتی ندارد که در چه سطحی قرار دارید؛ زیرا در هر صورت، مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی به شما در این زمینه کمک می‌‌کند. جالب آن است که بسیاری از دانش‌آموزان برتر به دلیل عدم استفاده از چنین مشاوره‌های مناسبی حتی در زمان برگزاری کنکور نیز دچار استرس می‌شوند و کل زحمات آن‌ها بر باد می‌رود.

مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی

استفاده از تست‌های به‌روز

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که با کمک مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی به آن دست پیدا می‌کنید،‌ انجام تست‌ها و آزمون‌های بسیار جدید است. این تست‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که با برنامه تحصیلی دانش‌آموزان همخوانی داشته باشند و حتی به آن‌ها در زمینه انجام آزمون‌های تشریحی نیز کمک کنند. سال یازدهم سالی محسوب می‌‌شود که باید در طول آن مراحل تست‌زنی خود را بهبود ببخشید.

چنین موضوعی بدون استفاده از تست‌هایی که با دقت انتخاب و طبقه‌بندی شده‌اند، امکان‌پذیر نیست. تست‌های موجود در اپلیکیشن یادوین به صورت کاملاً اختصاصی و با بررسی هزاران تست مختلف جمع‌آوری شده‌اند؛ بنابراین، دانش‌آموزان می‌توانند از بابت کیفیت بالای تست‌های ارائه شده اطمینان خاطر داشته باشند.

برای طراحی و انتخاب این تست‌های باکیفیت از برترین مشاوران تحصیلی در کشور کمک گرفته شده است. ما به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که با مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی و تلاش و کوشش خودتان می‌توانید حتی از رتبه مورد نظرتان نیز فراتر روید و به یک رتبه برتر تبدیل می‌شوید.

سخن پایانی

امروزه به طور قطع ثابت شده است که پایه یازدهم یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحصیلی به شمار می‌آيد که نمی‌توان از تأثیر آن روی موفقیت دانش‌آموزان در کنکور چشم‌پوشی کرد. بدون داشتن یک برنامه تحصیلی مناسب در این سال نمی‌توانید به هدف نهایی خود دست یابید.

مشاوره تحصیلی پایه یازدهم تجربی به شما کمک می‌کند تا با داشتن یک برنامه مطالعاتی مناسب علاوه بر کاهش میزان استرس، از بابت برخورداری از بالاترین سطح آمادگی تحصیلی نیز مطمئن باشید. فراموش نکنید که شرط موفقیت در کنکورهای اخیر وجود یک برنامه عالی و استفاده از مشاوران تحصیلی مجرب بوده است. یادوین در مسیر موفقیت همراه شما خواهد بود؛ با ما از طریق شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

Contact with Yadovin